Annons:
Etikettköpes-säljes-och-transport
Läst 879 ggr
Anncamilla
12/10/15, 10:57 PM

Vår älskade Mimmi

Vi hittade vår kära lilla söta kanin död i dag, hon har varit helt frisk och som vanligt, men idag låg hon bara där :-( Kan de bara dö så där huxflux, utan någo sjukdom före, eller har hon varit sjuk utan att hon har visat något, hon bodde i utebur med en kompiskanin/sin syster! Hon blev ett år och 10 månader! Klandrar mig själv/oss, har vi gjort något fel :-(

Annons:
ElinvBorg
12/10/15, 11:02 PM
#1

Så tråkigt att höra, beklagar :( Nu kan inte jag något speciellt om kaniner men de kan också få propp, stroke, hjärtattack eller liknande som oss människor så det behöver absolut inte vara någonting som ni gjort fel 🌺

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

Vixxen
12/10/15, 11:14 PM
#2

Beklagar!

Anncamilla
12/10/15, 11:48 PM
#3

Tack ElinvBorg Aha, ja det kan jag tänka mig att de kan få precis som oss människor :-( så jobbigt att inte veta varför! :-( Vad tror du om hennes syster som är kvar :-( ho. Verkade söka i kväll! Kommer hon må dåligt?

Anncamilla
12/10/15, 11:49 PM
#4

Tack VoxBauers

VildaVittra
12/10/15, 11:55 PM
#5

Sånt händer den bäste, så det är inte ert fel. 

Klarar du själv av det eller känner en jägare/bonde som är villig till det, så kan ni göra en enkel obduktion själva, annars kan man skicka in kroppen till SVA. Men det är långt ifrån alltid som man får svar.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anncamilla
12/11/15, 12:04 AM
#6

Tack för svar VildaVittra Nu har vi grävt ner henne så det för vara :-( men man undrar :-(

Annons:
Upp till toppen
Annons: