Annons:
Etikettköpes-säljes-och-transport
Läst 801 ggr
Kiyona
9/8/17, 5:34 PM

Stockholm C - Göteborg C - Varberg

Stockholm - Varberg Resan börjar: Stockholm, Stockholms län Vi passerar: GöteborgC, västragötalands län Resan slutar: Varberg, Hallandslän Vi reser: 15/9 Stockholm C avg 05.28- ank Göteborg C: -08.55 Ank Varberg: -9.40. Färdmedel: Tåg MTR Express Tåg:2001 (StockholmC -GöteborgC), Öresundståget Göteborg C-Varberg) Vi kan/kan inte transportera: Inga särskilda krav eller önskemål. Ersättning: Litet djur: 100kr/st Mellan stort djur: 150-250kr/st Stort djur: 300-550kr Övrig info: Snabba överlämningar av djur går att anordna vid samtliga hållplatser längsvägen. Har du funderingar kring detta så meddela mig så kollar jag upp vilka stationer som tåget stannar vid. Eller så kan du själv kolla upp det vidare… Kontaktuppgifter: Smsa till 0701410243, lämna relevant information, namn, djur, sträcka….etc så hör jag av mig inom kort! Tack på förhand! Hoppas vi hörs! Mvh// Andrea&Per

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Annons:
Upp till toppen
Annons: