Sällskapskaniner iFokus

Sällskapskaniner

Etikett: köpes-säljes-och-transport
Läst 905 ggr
MsSofieG
0

(S) Mysigaste Kaninkillen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi Musse en fluffig herre på 6 år som söker sitt sista hem. Det är min systers kanin och hon ska flytta till Turkiet och har inga möjligheter att ta med sig den här underbara kaninen. Musse är okastererad och den snällaste kaninen du kan tänka dig både mot människor och andra djur. Han är fullt frisk och har ett korrekt bett det enda som behöver skötas är hans päls som lätt blir tovig om man glömmer bort att borsta honom. Hemmet är mycket viktigare än priset och allt från bur till mat och borstar ingår. Han finns för tillfället i Sundsvall men transport går att fixa till nästan hela sverige. Berätta gärna vad du kan erbjuda honom och fråga gärna om något är otydligt! Mvh Sofie

MsSofieG
0

Glömde skriva att han är innekanin just nu men är bara att konvertera honom till utekanin om man gör det innan sommaren är över :)

sarakaka
0

Himla söt kalufs han hade på huvudet! Hoppas denna trevliga herre hittar ett hem snart. :)

MsSofieG
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha eller hur en riktig lurvboll! Ja då är vi två han förtjänar att få någon som älskar honom. Hade jag kunnat hade jag tagit honom själv utan att tveka en sekund men tre kaniner i en etta funkar tyvärr inte för mig och sambon :/

Lägger ut en till bild så man får se lite mer av herren när jag ändå är på g :)

MsSofieG
0

puff för lilleman

Elsa
0

Åh vilken fin en! Jag skulle kunna prata med min sambo och se vad han säger, han har sagt max två djur men jag ska se, jag vill alltid ha mer :) haha.

Bor i Sundsvall jag, så transporten löser ju sig då isåfall.

Elsa
0

När måste Musse flytta?

MsSofieG
0

#5 Haha ja prata med honom. Ni skulle inte kunna få snällare kille ;) Det är ingen press på flytten då han får bo hos vår bror i Sundsvall någon månad om det skulle behövas ^^ Bara säga till om du och din sambo skulle vilja träffa honom innan ni bestämmer er.

MsSofieG
0

Puff på lill pojken :)