(S) Bär kullen
Ras: Dvärgvädur
Pälstyp: Rexpälsade
Föräldrar: Blåbärets Mezzola "Lola" och Hanekulles Akito "Laban"
Födda: 8 augusti 2013
Leveransklara: Tidigast 3 oktober 2013
Antal: 6 stycken
Färger: Japantecknad, vit med blåa ögon, svart alla färger med eller utan wienerteckning.
Den 8 augusti föddes Bär kullen. En kull mellan två fantastiskt goa föräldrar med hjärtat på rätta stället. Riktlinjerna för min uppfödning är lite burtid, mycket sällskap, friska och trygga individer.
Ungarna går att tinga vid tidigast 4 veckors ålder. Men det går bra att anmäla intresse redan nu och följa varje individ under hela uppväxten fram tills att det är dags att flytta till sitt nya hem.
Mer info och en presentation av varje kaninunge finns på min hemsida.
Hemsida: http://sphynxcatz.webs.com/
Mail: rebecca_daisy@hotmail.com
Vi finns i Tungelsta, Stockholm
Med vänliga hälsningar Rebecca, Krusätras kaniner
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Men va söta! Nu blev man lagom bebis sjuk :P
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
#8 Det är dem ♥ Dem är väldigt duktiga också nästintill rumsrena och håller på och lär sig att komma på inkallning. De är med när deras mamma tränar med godis och de gör gärna samma sak som hon gör.
De tre tjejerna är tingade och kommer flytta tillsammans :)
Blåbär, Krusbär och Jordgubben letar fortfarande efter varsitt hem att flytta till vid 8 veckors ålder.
Blåbär är reserverad, men går fortfarande att lämna intresse på ifall han inte blir tingad. Krusbär och Jordgubben söker fortfarande egna hem.
Men herrejösses vilka vackra kaninungar❤️
#18 Dem tackar och tar emot :)
Blåbär är tingad :) Jordgubben finns kvar att tinga, en liten kille med mycket spring i benen. Han vill helst aldrig sitta still :) Krusbär finns kvar att tinga, en stor kille rund och fluffig som bomull. Super lugn och myser mer än gärna i knät. Skillnaden mellan killarna märks tydligt när man har de ute tillsammans Krusbär satt still medans Jordgubben hoppade upp och över honom flertalet gånger. Krusbär rättade då till sig och fortsatte mysa medans Jordgubben sprang runt full av bus :)