Kelsjukaste kaninen! :)
Jag har ett litet isabellabrokat lejon på 1½ år vid namn Willow. Han är min lilla ögonsten och sprider alltid glädje! ❤️
Idag tog jag ut honom i trädgården i koppel idag och så fort jag satte mig på marken så hoppade han upp i mitt knä och ville bli klappad. När jag reste mig upp så ställde han sig på bakbenen och försökte komma upp igen (likt en hund), så jag fick lyfta upp honom i famnen
Sedan gick jag in i vårt skjul för att hämta lite frukostpellets (min sambo höll ett öga på Willow som stannade kvar utanför) och när jag kom tillbaka så kom lilla Willow springande emot mig och hoppade upp i mitt knä och pussade på mig, som om han hade saknat mig.
Snart ska jag testa att ha honom utan koppel ute, för han håller sig alltid nära och jag brukar aldrig hålla i kopplet ändå , hihi

Hihi, det låter som min kanin :) Visst blir man glad!
#1 Ja absolut! ^^ Fast sambon blir lite avis då han inte är ett lika intressant kelobjekt :P
#2 Haha, samma här! :P Min kanin brukar alltid slicka på mig när han kommer åt, vilket han typ vägrar göra på min sambo. Han börjar låta riktigt svartsjuk nu >_