Sällskapskaniner iFokus

Sällskapskaniner

Etikettköpes-säljes-och-transport
Läst 646 ggr
impo123
0

Omplacering av kaniner.

Måste nu omplacera två av mina kaniner. Ska flytta till lägenhet och får bara plats med en. De är två okastrerade lejonhuvade hanar. De kommer ifrån samma kull och har alltid bott med med varandra. De är två år i Maj nästa år. Vill helst att de flyttar tillsammans men det är verkligen inget måste. Det viktigaste är att de får ett tryggt hem med ägare som bryr sig om dem. Du får med burar och vattenflaskor mer info vid intresse.

Kan ju berätta lite om dem: Atlas(Dumle) är full av energi och kan säkert bli en duktig hoppare med tålamod. Han gillar att kela men han vill bestämma själv när han vill och inte. 

Apollon(Humle) är en riktigt kelgris som älskar uppmärksamhet och godis i alla sorter! Han är mer för kel än för att springa runt som sin bror går man med honom i sele brukar han lägga sig efter tag och ta det lugnt. 

De älskar att busa med varandra och väldigt sociala om man lär känna dem.

Jag bor i karlskoga (örebro) Men bor du längre bort går det nog att fixa på något sätt.

Mvh. Jennifer

// jennifer

impo123
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

apollon

// jennifer

impo123
0

apollon

// jennifer

impo123
0

Atlas

// jennifer

impo123
0

Atlas

// jennifer

Moppie
0

Hej! 

Om du inte hittar ett hem åt dom kan jag ''Kanske'' ta emot dom :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3