vän på ifokus
Hej!
Detta kanske är lite av en annanons🤔
Men, jag undrar om det finns några tjejer/killar i typ 12-14 års åldern som kanske vill vara min vän, på iFokus?
Här kan ni andra också i olika åldrar skriva och annonsera😃
mina intressen:
bada
DJUR🐶
KANINER
bloggandet✉️
IFokus📱
vänner🤗
familjen
att skriva berättelser
titta på film (skräckis) (helst då)🧟♂️
Älskar också att baka!🎂
Ska man posta det i tråden eller via pm?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
i dennna tråd helst. Men man gör som man vill! Man får gärna säga ålder och intressen med mer!❤️✉️😉
Glöm inte att aldrig ge ut telefonnummer eller adress för folk du inte känner! Prata genast med mig om något sådant skulle hända!
Okej:)
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Jag är 12 år gammal. Älskar djur och natur. Jag är ingen inne person. Älskar att bada det känns som att flyga:D fast tvärt om;) Gillar oxå att sjunga och dansa. Älskar regn! Vill ha en kanin Är lite stökig av mig:P Gillar att rita/måla Baka är kul ibland(när det går som det ska;).)
Skulle vara kul med några fler:)
Jag är 11 år och har en kanin-hona (mitt intresse😍)
Mina intressen:
Kaniner!!❤️
The sims 3🙂
Kompisar😃
Älskar att måla/rita🥳
Älskar att vara utee🙂
Älskar också skräkisar😂
Fyller år imorgon🎈
Mer info Pm:a mig😉
MVH/ Kaninerna och Ägarna
#7 Grattis på födelsedagen🎂
#8 Tack så mycket😃🎈