Sällskapskaniner iFokus

Sällskapskaniner

Etikett: tävlingar-och-ot
Läst 3203 ggr
[00emi07]
8

Höst fototävling

Hej! Äntligen är det äntligen dags för en fototävling! Varje fototävling numera kommer ha ett tema. Denna månadens tema: Ditt perspektiv av hösten (skriv gärna mitt perspektiv av hösten är ex, vackra löv) Regler: # 1 bidrag per person, fotot ska upp i den här tråden.

# Du ska själv ha fotat bilden eller ha tillstånd att använda den. 

#Sista tävlingsdagen är 31 Oktober, Efter det startas en ny tråd där vi röstar på bidragen!

# tillåtet till byte, skriv då vilket nummer ditt förra inlägg var.

Vinnaren får äran och beundran. Samt få vara med på första sidan! Upp med läskiga halloween bilder och lycka till! :D

Fridaaaa
0

Hmm vet inte alls vad jag ska hitta på, "firar" inte halloween nämligen. Hmm får klura vad som kan passa in ändå.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[00emi07]
0

Ja, men inte behöver väl man fira halloween! (: det räcker med något höstigt! Kanske en kanin och en pumpa! :D

Fridaaaa
0

#2 Har inga pumpor 😉 Köper aldrig sånt 😛
Höstigt blir ju inte halloween för mig hehe för Halloween för mig är orange, "skräck" och sånt, men hittar säkert på något, har lite tid på mig hehe

[00emi07]
0

(: Ni som inte firar halloween, ni behöver absolut inte ha med massa pumpor och sånt. Utan kanske en promenad i höst skogen, eller kaninen bland höstlöv mm :D

Heå
9
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dumle vid höstlöven 😍

Mvh Hanna.

[00emi07]
0

Puttar för fler bilder, kom igen!

[Kaningalen1234]
8

Detta är visserligen inte min kanin, men bilden är tagen av mig. För dig Emi! För Paris, som inte finns längre…. Mitt perspektiv av hösten är färgglada färger, och en lycklig kanin. Som vi alla vet har det bra nu…

[00emi07]
0

Å tack! Tack! Sandra!

[vigge_]
0

Kommer att lägga upp snart. Måste bara ta bilder först 😉

[00emi07]
0

Bra! (:

Denna kommentar har tagits bort.
[00emi07]
0

Eme, röstningen kommer sen. När sista datumet kommer gått förbi så lägger jag upp en röstningstråd. Där röstar man (: Så, jag tog bort din kommentar. (;

[Shackalen]
4

Shackalen ;)

[Tilde]
1

Bidrar väl med denna bild på Willow, tagen idag på en av höstens sista halvvarma dagar. Ska försöka ta en mer höstig bild sen, men denna representerar hösten då den ännu inte blivit kall och grå. 🙂

[Tilde]
4

Jag byter nog till denna, som är lite mer höstig i färgerna.. För mig representerar den höst för det är då äpplena faller till marken och det är ett jäkla jobb att plocka upp dem och slänga… - tur med kaniner som gärna äter upp något av det! hihi

[[tjattehonung]]
6

Då vi inte firar halloween bidrar jag med en höstbild på Leon!

Fia9000
3

Detta är den bästa bilden jag har just nu :) Mitt perspektiv av hösten är lite gråare gräs och färgglada löv.

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

Fridaaaa
5

Goa Dumle i höstlöven 🙂

[00emi07]
3

Jag firar inte heller halloween. Men, köpte lite halm här om dagen. Så kaninerna satte sig i höstkorgen och myser i halmen. Här kommer höstbilden, med Shakira och Nikito. Detta är höst för mig, mys och kel med Ninisarna!!! :D

[00emi07]
0

Putt

Fridaaaa
0

#20 Tråden är ju fastnålad, så hjälper inte att putta 😉 Den är på samma ställe ändå 😛

[00emi07]
0

det tänkte jag inte på!

[Rabbitte]
4

Hoppsan får vara med på en bild, där han sitter på sin favoritplats; lite gömd, men god utsikt och solglimtar att värma sig i.

[Nalle-]
2

Kanske byter men det blir denna tills vidare, lilla blå i höstljus. Höst för mig är det vackra ljuset, älskar att fota i höstljus!

[[tjattehonung]]
2

Glömde att skriva: mitt perspektiv av hösten är gula löv i en tjock matta!

tesushie
0

hösten har typ inte kommit här uppe i fjällvärlden än  vad ska jag göra :(

http://www.youtube.com/user/lazyasshika

Fridaaaa
1

#26 Är ju höstmånad nu (sep-nov) 😛 Så igentligen är det ju bara att ta kort inne eller ute ^^, Tycker jag i alla fall 😛

Klara.b
3

🙂

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

[00emi07]
0

#26 fota inne! Med en snygg ex filt som bakrund. Och ta in lite löv eller grankvistar! Eller pumpor om du har!

tesushie
0

#29 hmmm kan försöka få till nåt men det finns inte särskilt många löv eller grankvisar och absolut inga pumpor än här XD sen kommer självklart kvaliten inte vara super har bara tillgång till mobil kamera

http://www.youtube.com/user/lazyasshika

skuttis88
2

Sidney i höstlöven!

MVH Celina

natha-mjau
1
Sweater
1

Mitt bidrag, älskar höstlöven! 😃

Summerdogs
2

Teddytassens Doorbell! 
Första gången Doorbell får springa i så mycket löv! Det var roligt och intressant tyckte hon 🙂

[lucke]
0

Tävlingen är förlängd, sista dag att tävla med din bild är 31 oktober!👋

Anoki
3

Nikki <3

[Mi-rand-a]
3

Snuttis och pumpalampa :)

Fia9000
2

Byter till denna, min förra var #17 Jag tycker att det är mysigt på hösten med alla lyktor och färgglada löv. Denna bilden blev liite höstig tack vare hans färg. :)

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

Heå
1

Alla bidrag är Jätte söta 👍

Mvh Hanna.

[lucke]
0

Vad roligt att så många bidrag kommit in! Håller med Heå om att alla kaniner är jättesöta❤️ Imorgon, på självaste Halloween, är sista chansen att delta i tävlingen👻🧟‍♂️😃

[Shackalen]
3

#13 byter till denna!

[Rabbitte]
2

Byter från nummer #23 till denna🙂

Inlägget är låst för nya kommentarer