Vad rosa den blivit haha 😛
Tyvärr är den rosa texten lite jobbig att läsa mot det vita tyvärr.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
är den? ska tipsa!
#2 Ja jag tycker det i alla fall 🙂 Tror det hade varit bättre med en mörkare text. Men bara mitt egna tycke 😛
vi får fixa det😊
🐖 - but pink i so cute!
😴
Fixat designen :D
Va fin den blev 😃
Mvh Hanna.
Tack!
Undrar en grej: Ni har haft trådar ang kritik. Men ser inget av den kritik ni fått av olika, som har ändrats i bloggen. Om man nu vill ha kritik osv, varför inte ta till sig den? Annars är det ju ingen mening? Bara tankar jag har…
Jag tycker bloggen är fin som den är:)
Vad menar du #8?
#10 Precis det jag skrev 🙂 😉😛Går inte att forumlera det riktigt på något annat vis 🙂
Men vi har inte tagit illa upp av kritik (;
#12 Läs igen, står ingenstanns i min text😉
(skriv vem du talar med tack, underlättar).
#13 Undrar en grej: Ni har haft trådar ang kritik. Men ser inget av den kritik ni fått av olika, som har ändrats i bloggen. Om man nu vill ha kritik osv, (varför inte ta till sig den?) Annars är det ju ingen mening? Bara tankar jag har… Vad jag menar med inom parentes är att det låter som att det är riktat mot oss?
#14 Ja jag skrev så och står ingenstanns eller antyder till att ni tagit illa upp heller 🙂
Jag förstår inte riktigt vad som är oklart men försöker förklara på annat vis:
Det jag menar är att ni vill ha kritik och så till bloggen men att ni har inte tagit er till det och ändrat något på bloggen av det ni har fått kritik på. Förstår du nu hur jag menar? Kan inte förklara det på annat vis 😛
Kritik är ju bland annat till för att förbättra och så. Kanske ändra på saker man själv inte ser (vet att det är så på en av mina egna bloggar t.ex).
#15 då förstår jag, tyckte vi hade tagit emot all kritik och börjat förbättra men då hade jag fel :(
#16 Ja man väljer ju själv vad man vill förbättra och inte, och jag kanske inte ser det ni ser heller 🙂 Det är ju ganska vanligt att det kan bli så, man ser saker från olika vinklar och så.