(S)dvärgvädursflickor
Namn: Rörödalens Desideria
Kön:Hona
Född: 22-05 2013
Färg: Vit med blå ögon, rexbärare, ända vanlig pälsade i kullen.
Mamma: Rörödalens Athena, Svart wiernertecknad, (BLÄS), rexbärande dvärgvädur.
Pappa: Pojken, Gråbrokad rex dvärgvädur.
Temperament: Helt underbar, snäll och social. Hon är en riktig pussgurka och pussas hela tiden så fort man sticker in handen. Hållt på med henne och hennes kull ända sedan hon var 2 veckor.
Skulle igentligen ha sparat henne men känner att jag inte har tiden som krävs då skolan är viktigast just nu. Men vill även att hon och Dorotea får det bra och ifall jag inte hittar det rätta hemmet säljs de inte.
Just nu bor Dorotea och Desideria tillsammans med en annan kaninunge som heter Sunshine, hon kommer ifrån naturkullen som folk kanske känner till.
Kan berätta lite om köp-infon också.
När du tingar din kanin hos mig, Dock är det ingen du behöver göra nu eftersom att dem redan är leveransklara. Men om det skulle bli så att du inte kan ta kaninen direkt och måste vänta så betalar du halva köpesumman till mig. Och sen om du ändrar dig och säger att du inte kan ta kaninen återfås inte heller den summa pengar du givit mig.
Och sen om det är flera som är intresserade så är det först till kvarn, Om jag anser att de som är intresserade skulle bli bra ägare till kaninen båda två. Så är det helt enkelt så att den som betalar in först får köpa kaninen. Kommer inte utlova något att du får köpa kaninen för dig litar jag på eller något sådant DÅ jag kommer neka andra köpare och ifall du säger nej så kanske jag inte har någon köpare kvar.
När du skriver att du är intresserad så berätta om dig själv och din familj. Berätta vart kaninen ska bo, om den ska bo inne eller ute sen vad du kommer ge för mat osv. Jag kommer också svara på de frågor som du har om det är så att du undrar något.
Finns i UPPSALA, Och transport brukar lösa sig.
Pris 300 :-
Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning!
.
Lilla Desideria <3
.
Nååh vad söta!❤️
Vita kaniner med blåa ögon är så vackra (har en själv)❤️
Hoppas du hittar ett bra hem till denna söta tjej!
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
Kan ju putta upp tråden då hon fortfarande är tillsalu!🙂 Inte någon som är intresserad utav en vid dvärgvädurs tjej med super gulligt temperament, en väldiiigt trevlig flicka! :)
.