Sällskapskaniner iFokus

Sällskapskaniner

Etikettköpes-säljes-och-transport
Läst 563 ggr
[00emi07]
1

Pensionat här

Hej! Jag vill presentera mitt pensionat! Jag tar än så länge emot bara Marsvin och kaniner. Jag tar HÖGST emot 4 kaniner därför att jag vill vara säker på att jag har tiden. Kaninerna stannar i buren då jag minskar risken att tappa kaninerna. Mamma och jag samlar just nu ihop avtal och "regler" inför när du lämnar kaninerna hos mig, har kaninerna hos mig mm… Detta kommer upp på min hemsida som jag länkar till då hemsidan är klar! Där kommer det stå om som jag sa "regler" och avtal… Samt ev veterinär kostnader och annat. Vi är mycket noga med renligheten och händerna spritas efter och före hantering av djuren. Pensionatet är inomhus i ett speciellt rum med ca 5 burar. Alla burar har lagliga mått. Jag tar emot kaniner på helger, vardagar samt lov. Undantag vid ev semester. Priser nedan: 20kr per dygn på lov per kanin 40kr per dygn på vardagar/helger per kanin 100kr i veckan på vardagar/helger per kanin 150kr i veckan på lov per kanin 1000kr i månaden per 2 kaniner 500kr en kanin vardagar,helger,lov Vi tar även emot kaniner som letar hem. Men, vi ansvarar INTE för att leta efter nya hem och äger så att säga inte kaninerna under vistelsen hos oss. Utan kaninerna kommer till oss och bor hos oss i högst en månad och då letar du som ägare hem åt kaninerna samt med delvis hjälp av mig. Kontrakt skrivs på detta. När det gäller detta "tillfälliga omplacerings hem" gäller andra priser: 50kr per vecka 100kr månaden Bilder och länk kommer. Pensionatet finns i Skåne Mvh, Emilia