(S) Dvärgvädursungar
Den 21 november föddes tre småttingar mellan Killen och Strumpa. En inte helt planerad kull men en kull som jag tror kan bli väldigt lyckad. Detta är en kompination som jag tror kommer att ge väldigt sociala, kelsjuka och busiga dvärgvädursungar med glimten i ögat och fart under tassarna. kommer att passa till kel och hopp :)
Färger: 2 japantecknade gul/svart och 1 madagaskar.
Leveransklara: 16 januari
Strumpa: Strumpa är en japantecknad dvärgvädur. En social och gullig tjej som offta ska fram och slickas i ansiktet. Hon är busigheten själv och smart som hon är kommer hon alltid på nya sätt att rymma från buren ut till gräsmattan. Väl där är hon bara att lyfta upp då hon glatt springer fram och hälsar på en när man ska "fånga" henne. En bestämd dam som vet vad hon vill men hon skulle aldrig komma på tanken att vara aggressiv. Hon tävlas i Lätt i hoppning men hoppar utan problem över kompostgallren.
Killen: Killen är en viltgul dvärgvädur. Denna kille är ganska "chill med livet" han är glad och pigg och vill allltid ha uppmärksamhet men strässar inte upp sig i onödan. Han är en riktig myskille som tyggar nöjt när han får en kelstund. Han är väldigt lättlärd, både sel och hoppträning har gått fort och utan bekymmer. Han har aldrig tävlat men hoppar lättbanor hemma.
Köpesumma: 200 kr
Ungarna finns utanför Enköping, men transport går alltid att lösa!
Är du intresserad eller har någon fråga så är det bara att höra av dig till mig! :)
Min mail: ellen.thome@spray.se
Jag följer tråden, kaninbebisar är något av det sötaste <3
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
Vad roligt! Håller med <3 :D
Ungarnas pappa är madagaskar otter wienertäcknad, rätt ska vara rätt😉
Man blir ju helt kär! ❤️
Haha, ja det är svårt att inte kära ner sig totalt i dessa små lurvtussar, de sär så sociala och kelsjuka😃 Alla ungar letar efter nya hem, så är man intresserad så är det bara att höra av sig till mig!
Tassarna i inlägg #22 😍
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
De två japantecknade systrarna är tingade, men man kan fortfarande lämna intresse på dem. Madagaskar hanen är till salu!