(S) Lejonhanar
Har 2 underbara pojkar som söker nytt hem!
Pojkarna är bröder ur samma kull och de är renrasiga lejonhuvade kaniner. Grabbarna föddes den 14 november.
Holbackens Stitch, Blå WT (Bild 1)
Stitch är en av absolut gosigaste kaninungar jag stött på. Hans personlighet påminner rejält om en hunds. Han kommer ALLTID fram till en när man närmar sig buren, ställer sig då på bakbenen för att kunna bli upplyft eller kliad. Han springer mer än gärna runt lös utanför buren.
Jag tror att lille Stitch skulle trivas som innekanin med tanke på hans hundliknande personlighet. Stitch har bott hos en barnfamilj och varit väldigt gosig med familjens dotter. Så han skulle säkert passa som barnkanin eller första kanin också.
Dock har Stitch väldigt fluffig bebispäls. Det verkar som att han kommer tappa en del. Men annars kommer han kräva viss pälsvård till en början i alla fall.
Stitch säljs med alla sina tillhörigheter så som toa-låda, pellets till toa-lådan, 4 bollar, hö-påse, halm-påse, spån-påse, övergångsfoder och ett härstamningsbevis.
Pris: 400:-
Holbackens Molle, Blå WT (Bild 2)
Även Molle har en otrolig personlighet. En riktigt goskanin. Molle är lite mer försiktig av sig än vad brorsan är. Men när man väl känner honom är han en riktig gosis.
Även Molle skulle passa som innekanin. Efterson att Molle är så pass försiktigt som han är behöver han lite tid för att landa och det tar lite tid att lära känna honom, vilket kanske gör honom lite mindre lämplig för barn som gärna vill klappa, gos och bära ganska omgående. Men han är snabblärd så med lite övning fixar han de garanterat!
Även Molle har en ordentlig kjol som kräver pälsvård. Men jag tror att även Molle kommer att tappa stor del av kjolen.
Molle säljs med Härstamningsbevis, övergångsfoder, hö-påse och spån-påse.
Pris 300:-
ENDAST seriösa gör sig besväret att höra av sig här på PM, mail (joohanna93@hotmail.com) eller på telefon (076-21 37 928)
Pris kan diskuteras med rätt köpare!
Nyare bilder kan skickas till seriöst intresserade!
Vi finns i Norr Amsberg, Borlänge!
Yohanna & Kaninerna 
http://holbackens.weebly.com/