Sällskapskaniner iFokus

Sällskapskaniner

Etikett: köpes-säljes-och-transport
Läst 615 ggr
Emmetem
3

(K) Belgisk Jätte

Hej!

Just nu söker jag en belgisk jätte för sällskap. H*n ska få gå som sällskap till min frigående dvärgvädur!
Helst en vuxen, men ålder spelar ingen större roll.
Kön spelar inte heller någon roll, då denne ska kastreras. :)

Jag finns i Åmål, Västra Götaland men kan ta mig till Uddevalla, Trollhättan och Göteborg! Kan ev. fixa transport från utställningen i Nora i april! :)

Vad jag kan erbjuda:
Jag kan erbjuda ett underbart hem där kaninen kommer få gå frigående med en liten kompis. Mycket kärlek och bra mat! Här erbjuder vi finfint hö med Rabbfor, morötter och diverse olika grönsaker. Under sommaren kommer kaninen få komma ut nästan dagligen och springa av sig på gräsmattan (när de har blivit tränat på att inte smita därifrån som mina andra kaniner) och h*n kommer få otroligt mycket kel och gos.

Så för mig spelar det ingen roll om kaninen är ett riktigt kelmonster, blyg eller aggressiv. För det vet jag går att träna bort och även har bevisat det hemma gång på gång. (såvida det inte är pga. sjukdom eller att kaninen har ont.)

Så hör gärna av er om ni har en belgisk jätte som söker nytt hem!🙂

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

PiggieVille
0

Trollvinges ska ha en kull, bor i dina trakter ;) (vargön) Www.trollvinge.webnode.se är hennes hemsida. Det bästa är att kontakta henne via mailen som finns på hemsidan.

Anoki
0

Kan varmt rekomendera Wildfires kaniner, hon har otroligt fina belgiska jättar. Finns här på iFokus och på facebook. :)

http://wildfireskaniner.weebly.com/