Sällskapskaniner iFokus

Sällskapskaniner

Etikettkaninens-hem
Läst 1986 ggr
[00emi07]
3

Pensionat här

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Numera driver jag ett litet pensionat! Med namn Guldbackens pensionat! Så om du ska bort under en tid och inte vet var din kanin ska ta vägen har du lösningen framför dig Jag tar 20kr per dygn eller 100kr per Vill du ha min mail, ta det via pm. Detta är en bra lösning då vanliga djurhotell/pensionat kan kosta upp mot flera 1000kr, medans här… får du det billigt och kaninen får det bra! Alla kaniner är välkomna! Här bor dom ute i underbara burar med rasthagar och så klart, mycket kel och gos! Tar även emot på liv, inkl. Julafton! Jag har speciella kläder på mig och JBV kommer snart och inspekterar. Jag spritar händerna och håller det rent och bra hygien. Städning varannan dag i burarna. Tveka inte! detta är den perfekta lösningen. du älskar din kanin och din kanin älskar guldbackens pensionat.

[00emi07]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

[00emi07]
0

Putt! Platser lediga!

[00emi07]
2

putt, platser lediga även på självaste julaftons helgen

[lucke]
2

Får kaninerna dansa runt granen och besök av tomten?😃

[00emi07]
0

Haha! Kul att du frågar (: Vi har speciella "julkaninhögtider" i vår familj. I vår familj hugger vi egen julgran, och självklart hugger jag en liten till kaninerna med, julgranen pyntas med glitter, ljus, och morötter! Sedan är det så vi firar, och, de får varsin present (oftast en morot, koppel mm) Om era kaniner är här på julafton och vill delta, finns det plats för dem! (:

[lucke]
1

#5 Vad trevligt det låter🙂Även kaniner ska julfira🎁

[00emi07]
0

Såklart! (:

DivinA
0

Vart är det i landet?

[00emi07]
0

Skåne, Lund/Malmö trakten

DivinA
0

Perfekt! Då ska min sötnos absolut få vara hos dig om mitt band skulle åka utomlands o ha spelning. Är jätteglad att du skrev detta inlägget för jag har beymrat mig över var hon ska bo undet tiden. Stort hjärta till dig TS

[00emi07]
1

oj, så kul #10 pma mig när du vet när du ska ha iväg. Ps, när du lämnar kaninen hos mig, ber jag om din autograf

[00emi07]
0

Putt

[00emi07]
0

Putt

Heå
0

Fint

Mvh Hanna.

[00emi07]
0

Tack!

[00emi07]
0

Putt

Emelie
1

Åh vad fint! :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[00emi07]
0

tack!

[00emi07]
0

Nu har pensionatet äntligen flyttat in! Bilder kommer

[00emi07]
0

Putt

Stellathebunny
0

Går det fortfarande att lämna in kaninen?