Sällskapskaniner iFokus

Sällskapskaniner

Etiketterallmäntvardags-planer
Läst 52 ggr
flocken
0

Vardagsplaner v 40

Vad har ni planerat i veckan?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

• Redigerat 2022-10-03 07:11 av [EM_L]
flocken
0

Idag har jag tid till kiropraktorn. Var senast under semestern så klarat mig ovanligt länge.
Imorgon ett möte.
Annars ska jag bara jobba.
Inga nya kaniner påväg in. Vilket är skönt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[EM_L]
0

Inte direkt jätte mycket idag mer än att bli klar med ett design projekt. Ska sköta disk och tvätt senare också samt städa åt Bevies.

Fridaaaa
0

Idag är ledig dag
Handling och gympa med sonen står på schemat.

#1 Lycka till :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maleficum
0

Det blir att klippa Moira :( Det tovar sig snabbare än vad jag hinner borsta även om jag borstar varje dag…

Har börjat lite idag. Märks direkt att det är tovigt för hon känner sånt obehag i huden då och det bara rycker massor när jag försöker hålla på. Kommer få bli i korta omgångar varje dag tills vi fått bort allt som vill tova sig.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[EM_L]
0

Idag var planen att tvätta innebursbotten (gjort) samt bygga om hagen då han är en riktig skicklig rymling. Ytan blev lite mindre men den ska utökas så småningom.

Ska försöka att klippa framtass klorna på Bevies imorgon eller på Fredag då hans klor på baktassarna är klara redan.

Annars är det ett fortsatt jobbande i studier :') Om jag är trött och utmattad? Jaa…

Maleficum
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var hos mamma och pappa igår. Skulle bara klippa klorna och raka nosen på Mira… Sluta med att hon nu är mer naken 😁

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu