Sällskapskaniner iFokus

Sällskapskaniner

Etikettvardags-planer
Läst 68 ggr
[EM_L]
0

Vardagsplaner vecka 42

Vad är dina planer för veckan?

[EM_L]
0

Själv har jag inte mycket mer imorgon än en lektion och massa ärenden att göra, ska bland annat köpa födelsedagspresenter.
Annars är det studier som fortgår med tanken att se fram emot helgen.

[Tismon]
0

Imorgon ska jag hämta jourkaniner på tors rida, på fre sjukgymnast, på lör rida och på söndag vet du redan 😉😉😉

Chinesecrestedlover
0

Det verkar som att jag ska sanera mitt hem…så det är ju kul…inte…😫 (misstänkt ringorm på ena kaninen som är frigående inne).

[Tismon]
0

#3: låter hemskt :(

Chinesecrestedlover
0

#4 Ja…det var väl inte riktigt vad jag hade tänkt göra denna vecka…eller någonsin (om jag fått välja)…

• Redigerat 2022-10-18 23:29 av Chinesecrestedlover
[Tismon]
0

#5: Förstår det :( Usch, hoppas det går bra

Chinesecrestedlover
0

#6 Ja, verkligen usch… lär bli en hel del tvättande och skrubbande…men jag hoppas att det inte tar riktigt lika lång tid som jag befarar. Blir trött av bara tanken, suck…

• Redigerat 2022-10-18 23:29 av Chinesecrestedlover
[Tismon]
0

#7: Jag hade nästan bytt hus ungefär, kan inte tänka mig allt jobb som kommer med sanering :(

Chinesecrestedlover
0

#8 Ja…nästan så jag funderade på att bränna ner allt ihop…men blir nog inte så bra med tanke på att jag bor i en hyreslägenhet, haha… Ser verkligen inte fram emot att behöva sanera hela lägenheten…tur i oturen att jag bor i en tvåa och inte i en villa antar jag.

[Tismon]
0

#9: Ahh… Jag bor i ett stort hus så jag hade nog nästan bränt ner skiten 😂😂😂

Men ja vad hemskt jobbigt :(

Chinesecrestedlover
0

#10 Hahaha…ja, det enda bra med denna skiten är väl att det är svamp och inte något kryp…då hade jag nog dött. De enda kryp jag "vill" ha hemma är mina foderinsekter.

[Tismon]
0

#11: Förstår och kan instämma 100%. Har haft vägglöss när jag bodde hemma och det var ingen trevlig upplevelse 😱

Chinesecrestedlover
1

#12 Näe…fy vägglöss…😱

[Tismon]
0

#13: brorsan sov över hos någon som hade vägglös trots att han visste att de hade dem. Han ångrade sig grymt sen…

Chinesecrestedlover
1

#14 Urk…förstår att han ångrade sig…

[Tismon]
0

#15: och vi alla fick leva med konsekvensen…

Gör inte samma misstag som han är väl budskapet 😅

flocken
0

Jag ränner på vc var o varannan dag.
Mina diabetes värden är inte bra så måste ta en mängd prover för att utesluta allt. Även om jag är påväg till typ 1 då insulinet saknas.

Annars bara jobbar jag. Pysslar om djuren.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Tismon]
0

#17: usch vad jobbigt det låter. Hoppas de kan hjälpa dig

[Tismon]
0

Själv ska jag hämta 2st kaniner idag som jag ska vara jourhem till eftersom de är avlivningshotade.

Önska mig lycka till

flocken
0

#18: ska ner igen o ta nya fasteprover.
Min diabetes sköterska ska diskutera med mina läkare vilken behandling vi ska prova utöver den jag har

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering