Sällskapskaniner iFokus

Sällskapskaniner

Etiketthelg-planer
Läst 36 ggr
[EM_L]
0

Helgplaner vecka 42

Snart helg redan! Vad är era planer för helgen? Något kul?

Själv ska jag bara försöka att ta det lugnt… mår inte värst bra. Idag ska jag iallafall flänga mellan olika affärer för att fixa presenter och göra ärenden. Behöver bland annat penslar.

Maleficum
0

Ska till stallet på söndag då det kommer två personer dit och ska visa beridet bågskytte :) Ska bli superintressant då det är något jag länge varit intresserad av!

Märkte att Moira börjat fälla på huvudet (omöjligt att säga hur det är på kroppen med hur hennes päls är) så ska nog försöka se om hon kan acceptera lite borstning av huvud och, framför allt, kinderna (precis fått börja gosa/massera där och har känt början till tovor jag försökt att pilla bort utan att göra henne helt irriterad).

Ska även se om jag kan få fortsätta klippa på hennes sporrar (då de känns lite väl långa). Har hittills fått klippa lite på dem men hon tycker det är väldigt obehagligt så har inte vågat göra för mycket (vill verkligen inte riskera att klippa i pulpan när hon redan tycker det är jobbigt).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[Tismon]
0

Rida på lördag, studera. Fixa med både grabbar och herrars bon (städa, sätta ut kompostgaller osv). Måste verkligen klippa herrarnas klor eftersom de är så långa så jag hoppas jag kan fånga in Gråis utan att traumatisera honom för mycket, ska klippa Clydes klor också. Courage är i buren så blir lätt att "fånga" honom vid kloklippning.

Jag hoppas kunna hitta saker att göra leksaker med.

Kanske se om jag orkar träna något med hunden.

Främst ska jag plugga och vila ut efter en händelsefull vecka.

• Redigerat 2022-10-21 10:34 av [Tismon]
flocken
0

Städa burar. Lämna en kanin. Hämta en. Låter som en rätt normal helg

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
0

#3 Något varje helg

Ledig helg - jätteskönt

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
0

#4: hela tiden.
Egentligen orkar jag inte något mer än att andas

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering