Sällskapskaniner iFokus

Sällskapskaniner

Etikettallmänt
Läst 32 ggr
flocken
0

Helgplaner v 47

Har ni något inplanerat i helgen?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Det är 1a advent på söndag. Älskar julen.

Jag har en APL praktikant i några veckor. Idag står det burstädning på schemat i em.
Imorgon ska vi träffa en familj som ska träffa belle och silvia.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Fridaaaa
0

Ska till mina föräldrar på söndag, annars inget planerat :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maleficum
0

#1: Roligt med praktikant att få lära ut till (och få lite hjälp av).

Har rensar/städar planer för helgen. Hoppas bara jag har energi till det. Har så mycket saker som bara samlats på hög i flera år för att jag "kanske ska göra något med det" men det blir aldrig av och kommer troligen aldrig bli av heller så tänkte försöka ställa undan allt sådant och om jag inte saknat något av det till våren (när de troligen ska ha promenad loppis där mamma och pappa bor) så åker det ut.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

flocken
0

#3: ja det är roligt men tufft. Jag som är van att vara ensam.

…………………………………..

flocken
0

Lite ändrade planer.
Mötet idag blev inställt.

Imorgon ska jag och en väninna +2 barn åka till Kalmar slott på julmässa. Det är så mysigt. Första gången för min väninna. Vi har gått några år nu.
På söndag julskyltning på vår Köping

…………………………………..