Sällskapskaniner iFokus

Sällskapskaniner

Etikett: allmänt
Läst 38 ggr
flocken
1

2023. Förhoppningar och önskemål 🐇

Vad har ni för mål under det kommande året som just nu är ett oskrivet blad

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
1

Här ska nya burar byggas
Två ska säljas.

Jag hoppas att djuren får hålla sig friska.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
0

Inga direkta mål så med kaninerna
Hoppas att de får hålla sig friska :)

Jo Pigall ska kastreras till våren. Sedan är alla kastrerade.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maleficum
0

Mer träning med Moira (evighetsprojekt ;)) hoppas vi ska hitta en rutin som funkar på hennes päls så vi slipper hamna med tovor (som dyker upp blixtsnabbt när de väl kommer).

Kanske träna in att hon stänger transportburs dörren själv eftersom hon fortfarande får lite panik av det.

Ska bli medryttare så ska förhoppningsvis få tillbaka glädje med ridningen igen och försöka damma av mina tömkörnings kunskaper och få chans att träna mer samspel från marken.

Ta det stora steget att sluta rida på ridskola (vilket jag gjort kontinuerligt i ca 30 år) då jag tröttnat och tappat glädjen.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[Goldie2010]
1

Jag hoppas framför allt att vi lyckas köpa tillbaka min gamla ponny, som jag saknar jättemycket.. och såklart fortsätta träna och bygga muskler på Dessie (min nuvarande häst) =D

Linnea Starstable123
0

Jag ska börja hoppa lilla Lufsen på högre höjder, upp till 40 cm😁 Äntligen efter skadan❤️

~Bästa Lukas~
Verona=🖤

• Redigerat 2023-01-02 14:24 av Linnea Starstable123