Helgplaner v 1
Vad har ni för planer för helgen?
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag har tagit långhelg. Så skönt.
Jag hoppas att kaninerna ska kunna komma ut i hagarna.
Jag fattar inte hur mkt regn det finns.
Skulle behöva börja selträna lilla alfons.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
För mig blir det jobb lördag och sedan, så ingenting annat planerat
Idag blir det städning till kaninerna, se om det kommer någon snö idag eller inte.
#1 Ja jag fattar inte heller det, allt detta regn, hoppas på att mina kan komma ut med.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2: de varnar för väldigt mkt snö idag. Sen varmt och regn igen.
…………………………………..
#3 Ja jag tycker att det kan ligga kvar ett tag nu istället.
#4: bara det slutar regna
…………………………………..
#5 Precis
Lång bilresa planerad så Moira kommer vara mindre glad. Övat massor på korta transportturer men hon får fortfarande lite panik av att bli instängd i transporten (hon har inga problem att hoppa in i den själv så länge man inte försöker stänga den).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#7: hoppas det kommer gå bra.
Är så tacksam att mina godtar att åka transport.
…………………………………..
#8: Hoppas det också!
Har lite lavendel att ge vilket verkar få henne lite lugn och trött iaf när hon fick det med din medicin i början (för att dölja smaken), då verkade hon alltid ligga och sova extra djupt och länge under sin vanliga dagsvila, så hoppas det hjälper.
#9: lavendel är lugnande.
Har tagit lavendel olja på vissa hundar som varit stressade
…………………………………..
#10: Har läst det :) dock har jag också läst att det kan påverka levern så det är ju mindre bra eftersom hon redan har lite förhöjda värden men en dag borde inte vara problem.
Dock gjorde jag missen att inte ge innan jag stängde in henne i transporten så nu vet jag inte om hon ätit något av det.
Hon är ju väldigt missnöjd att sitta i lådan.