Vardagsplaner v 19
Ny vecka
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Ska vi ha en chans att hålla sajten någorlunda aktiv behöver jag er hjälp även när jag inte lägger in inlägg.
Utan alla behöver lägga in inlägg osv.
Jag har haft tanken på att avsäga mig alla mina uppdrag här på iFokus och lämna allt.
Jag klarar inte att hålla allt själv.
Jag är xtremt svår sjuk, har företag och jobbar ca 11 timmar/ dygn + kaninerna med allt vad det innebär + en familj.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Veckans planer: jobba, jobba, jobba och magnetröntgen på onsdag em. Sen fortsätta jobba
…………………………………..
Du gör det så bra allting, flocken, lägg inte av! ❤🐇 Ingen orkar vara aktiv hela tiden jämt, utan det går i vågor.
Lycka till med dagen!💚
Jag har ingen kanin just nu, så jag har inte så mycket att komma med, men läser ändå ibland. 🙂
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#3: iFokus är inte som det varit. Varit medlem i över 12 år.
Stämningen är helt förändrad. Mer tjafs o bråk än gemenskap
…………………………………..
#4 Tråkigt, men det går upp och ner är min erfarenhet. Det finns lugna ställen också. 🤗
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag har haft fullt upp med stallet senaste två veckorna. Rider ju min medryttarhäst och hjälper även till med kompisens medryttarhäst. Två veckor sedan red jag "min" två dagar mer än vanligt då ägaren inte hade bil + kompisens. Förra veckan reste min kompis bort så jag hade hennes kanin här hemma (hon och Moira kom inte överens och försökte slåss genom gallret så fick sätta plastskivor emellan, blev tycärr lite jobbigt då Moira inte alls uppskatta att jag ägna tid åt Zerelda (attackera mig när jag gick ut ur extrarummet där Zerelda fick bo) och Zerelda som varit van att springa fritt hos mig tidigare när jag passat henne (då hon funka super med Kenzie) var inte glad att vara inlåst.
Eftersom kompisen var bortrest red jag även alla passen på "hennes" häst (var i stallet alla dagar utom två) så jag har varit rätt slut och inte orkat med iFokus specielt mycket (så mest läst nya inlägg men inte orkat svara eller skriva något).
Kommer ha det ganska fullspäckat kommande veckor också och sen under sommaren har jag inte heller så mycket tid för iFokus. Är mycket att fixa ute nu innan värmen blir allt för illa (fixa skydd och skugga för att hålla nere temperaturen i sovrummet och på altanen bla).
#1 Kan helt förstå att du inte orkar med iFokus med allt annat fantastiskt jobb du gör. Även om allt du gör här skulle bli saknat så måste du ju ändå tänka på dig själv i förstahand (och din familj och djur)!
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu