Helgplaner v 49
Fredag och snart helg đž
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
PÄ lördag ska jag till granngÄrden i Oskarshamn pÄ deras julmarknad för att visa upp mitt omplaceringshem för kaniner. Har varit dÀr innan och brukar vara riktigt trevligt och mycket folk.
PÄ kvÀllen kommer min svÄger och svÀgerska.
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Jobbar hela helgen, men imorgon och söndag börjar jag senare sÄ Àr rÀtt skönt :)
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
#1: Hoppas verkligen det Àr en del besökare som fÄr sig en ordentligt tankestÀllare (och kanske ocksÄ blivande Àgare till en omplaceringskanin)!
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Ska rida imorgon och pÄ söndag sÄ Àr det "glögg och gran" i stallet sÄ ska dit och hjÀlpa min kompis man att hitta en bra gran Ät dem (man fÄr sjÀlv vÀlja och sÄga ner en).
Hoppas pÄ att jag och Moira bÄda har orken att utföra lite pÀlsvÄrd nÄn av dagarna.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#3: sist jag var dÀr sÄ var det vÀldigt lyckat. MÄnga fick sig en tankestÀllare och botten vÀldigt berörda.
Denna gÄngen kommer madicken följa med. O Acke och August.
#4: behöver oxÄ Äka till stallet. Pyssla om vÄr sjukling o ta ut de andra i skogen. Söndag förhoppningsvis
Stallet Àr sÄ hÀrligt att besöka, rogivande
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.